Zoveel aanbod kunnen we niet aan, helaas. Wij kiezen voor kwaliteit. Wachttijden lopen sterk op. We waarschuwen er elk jaar voor, ook op ons afleverdocument, maar....

... en dan: Oh ja, oeps: mijn fiets moet eigenlijk nog 'even' voor onderhoud naar de fietsenmaker! Eind vorig jaar merkte ik al dat er iets kraakte en dat doet de fiets naar alle waarschijnlijkheid nog.

Herkenbaar?

Tja, dat is niet misschien, maar een feit.
Juist dat had mooi in de relatief rustiger herfst en winterperiode gedaan kunnen worden; Juist nu is de kans groot dat uw ros in de wachtruimte plaats moet nemen.
En... we trekken niet zomaar even een busje met -goede- monteurs naar ons Davidsplein; Is ook geen plek voor trouwens.

Met andere woorden: de stroom aangeboden onderhoud en reparatie is te groot en niet op normaal -goede wijze- te verwerken. Er ontstaan helaas elk jaar weer lange wachttijden.
Wij geven bij aflevering van een nieuwe fiets een A4 met tips en aanbevelingen mee, waar we dit ritueel stelselmatig aanroeren. Gelukkig weten veel van onze klanten hier gehoor aan te geven.
Deze kunnen direct genieten van hun voorjaarsklare fiets, hooguit de banden even bijpompen.


Reminder: Breng of laat uw fiets ophalen in het najaar of winterperiode voor een reparatie, winterbeurt, (groot) onderhoud of kleine voorjaarsbeurt. Oók dan is het druk, maar er staat minder druk op de ketel.
Dan staat ie in ieder geval klaar wanneer u wilt fietsen.

Minder, of juist geen stress! Niet voor u, maar ook niet voor onze sleutelfiguren. 
Dus mocht u toch -te- laat zijn, laat dat het belangrijkste doen en plan groot onderhoud vroegtijdig in het najaar of winter. Alstublieft, blijf hoffelijk.

Nog een aanbeveling: zijn er wensen of opmerkingen naast de onderhoudsbeurt? Doe er aub een briefje bij! Prettig werken doe je aan een schone fiets; lever 'm enigszins schoon in;
Scheelt veel kostbare tijd en dus kosten. Bij voorbaat dank hiervoor.


Veel fietsplezier gewenst allemaal.