Hoe plaats ik een bestelling?
Wat zijn de levertijden?
Hoe werkt de aflevering van fietsen, scooters en motoren?
Hoeveel verzend- en servicekosten betaal ik?
Kan ik mijn bestelling volgen?
Kan ik zelf een bezorgmoment kiezen?
Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Mijn bestelling is niet compleet. Wat moet ik doen?
Leveren jullie in het buitenland?
Leveren jullie ook op de Waddeneilanden?
Kan ik een artikel reserveren?
Waar kan ik de algemene voorwaarden vinden?

_

Hoe plaats ik een bestelling?
U selecteert in onze webshop de artikelen die u wilt hebben en het aantal. Ga naar uw winkelwagentje en klik op ‘Afrekenen’. Nu komt u in uw winkelwagen overzicht. Als het gekozen artikel overeenkomt met uw wensen, vult u uw persoonlijke gegevens in, de verzendmethode (gratis verzending boven 100,-) en selecteer uw bank via iDeal. U kunt ‘Afrekenen als gast’ of 'Account aanmaken'.

Tot slot gaat u akkoord met de algemene voorwaarden en plaatst u de bestelling. Daarna gaan wij voor u aan de slag.

_

Wat zijn de levertijden?
Dit is afhankelijk van het gekozen artikel en de bezorgservice. Indien het een postverzending betreft, wordt het pakket door onze pakketservice verzonden. Hiervoor geldt binnen 2-3 werkdagen in huis. Mits het artikel op voorraad is.

Betreft het een grote levering, zoals een fiets, scooter of motor? Dan zal de bestelling door onze chauffeur of vervoerder bezorgd worden. Wij nemen dan binnen 1 werkdag contact met u op om de afleverdatum vast te stellen. De fiets, scooter, motor wordt dan tevens rijklaar gemaakt voor u. De levering zal plaatsvinden tot aan de deur, wij leveren niet op een verdieping.

De genoemde levertijden zijn slechts een indicatie en we gaan uit van artikelen die bij ons of bij onze fabrikanten op voorraad zijn.

_

Hoe werkt de aflevering van fietsen, scooters en motoren?

Deze zijn te zwaar voor een reguliere pakketdienst. In dit geval wordt het artikel afgeleverd door onze chauffeur of externe vervoerder. Nadat u de bestelling heeft geplaatst zullen wij binnen 1 werkdag contact met u opnemen over de bezorging. Samen maken wij een afspraak. Daarna zal de fiets, scooter of motor rijklaar gemaakt worden. Bij het maken van de afspraak ontvangt u een tijdsblok (indicatie) waarbinnen u thuis moet zijn voor levering. U hoeft dus niet de hele dag op ons te wachten, maar slechts een deel van de dag. 

_

Hoeveel verzend- en servicekosten betaal ik?

Wat u betaalt aan verzendkosten hangt volledig af van de bestelling die u plaatst. Voor kleine artikelen welke door de pakketdienst bezorgd kunnen worden, betaalt u €7,50. MTB Vignetten of routedoekjes worden per post verzonden en betaalt u 1,95 voor de verzending. Betreft het een grote levering boven 100,- is de bezorging gratis (muv de Waddeneilanden indien u een fiets, scooter of motor besteld.) Wij kunnen ook bezorgen in België, maar neem hierover even contact op met ons verkoopteam via info@reinveenendaal.nl, wij helpen u graag verder.

Tarief pakketjes binnen Nederland € 7,50

Rijklaarkosten:
Kinderfiets €15,00
Fiets €29,00
Occasions €35,00
E-bike €49,00
Tandem / bakfiets / specials €99,00
Speed Pedelec €160,00 (incl. kenteken)
Bromfiets €355,00 (incl. kenteken)

Als u meerdere artikelen bestelt uit verschillende categorieën betaalt u de prijs voor de hoogste categorie. Bijvoorbeeld: een moederfiets met kinderzitje dan betaalt u € 29,00 aan rijklaarkosten. Besteld u 2 fietsen, dan betaald u 2 keer de rijklaarkosten.

_

Kan ik mijn bestelling volgen?
Ja, zodra de bestelling verzonden is via onze pakketdienst (PostNL). Via de mail ontvangt u een bevestiging van de bestelling met daarin de link of code waarmee u de bestelling kunt traceren.

Onze pakketten worden verzonden via PostNL. PostNL doet 1 bezorgpoging. Lukt het niet om uw pakket af te leveren? En heeft u de bezorging van te voren niet gewijzigd? Dan kunt u de zending ophalen bij een Postkantoor bij u in de buurt. Het adres staat op het bericht dat de bezorger voor u heeft achtergelaten.

_

Kan ik zelf een bezorgmoment kiezen?
In het geval van bezorging door onze chauffeur of vervoerder nemen wij binnen 1 werkdag contact met u op om een bezorgmoment af te spreken. Bij het maken van de afspraak ontvangt u een tijdsblok (indicatie) waarbinnen u thuis dient te zijn voor levering. U hoeft dus niet de hele dag op ons te wachten, maar slechts een deel van de dag.

In het geval van postbezorging kunt u het moment niet zelf uitkiezen, maar u kunt wel de bezorging via de track&trace mail van PostNL of de PostNL app aanpassen.

_

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Ja, de bestellingen kunnen afgehaald worden tijdens
openingstijden van Rein Veenendaal Fietsen. Hier zijn verder geen verzendkosten aan verbonden. Wel betaald u rijklaarkosten vanaf €29,00, zodra u besluit tot het kopen van een fiets, scooter of motor nadat de proefrit is bevallen. Voor het afhalen van accessoires, onderdelen, fietskleding etc. betaald u geen servicekosten.

Heeft u iets in onze webshop gezien, wat u het liefst vandaag nog in huis wilt hebben? Om teleurstellingen te voorkomen, verzoeken wij u altijd even te bellen. Het is altijd mogelijk dat u andere klant u net voor is.

_

Mijn bestelling is niet compleet. Wat moet ik doen?
Stuur een e-mail met daarin het ontbrekende artikel en uw bestelnummer. Wij zullen z.s.m. controleren waar het mis is gegaan en het missende artikel naar u toesturen.

_

Leveren jullie in het buitenland?
Wilt u een artikel over de grenzen van Nederland laten bezorgen? Dan kunnen wij dit ook voor u realiseren. Neem u dan even contact met ons via info@reinveenendaal.nl of bel 0318 - 52 60 00.

Wij zullen dan voor u uitzoeken wat de mogelijkheden zijn.

_

Leveren jullie ook op de Waddeneilanden?
Dat is mogelijk! Pakketleveringen worden door PostNL gewoon op de Waddeneilanden bezorgd.

Fietsen leveren wij ook op de Waddeneilanden, alleen de tarieven daarvoor zijn een uitzondering op de gewone tarieven. We hanteren de gratis verzending tot aan de veerdienst aan het vaste land. Wilt u weten wat het kost om de fiets bij u thuis te bezorgen? Neem hiervoor contact met ons op via info@reinveenendaal.nl.

_

Kan ik een artikel reserveren?
Ja, u kunt een artikel reserveren indien deze niet direct meegenomen kan worden uit de winkel of als het artikel niet op voorraad is. Geef dit aan bij een van onze medewerkers en vraag naar de voorwaarden. Spreekt u met een van onze medewerkers dan ook even af wanneer u het artikel af zou willen halen, wij zorgen dat deze dan voor u klaar staat. Komt u op de afgesproken dag niet opdagen, gaat het artikel terug de winkel in.

_

Waar kan ik de algemene voorwaarden vinden?
De algemene voorwaarden van Rein Veenendaal Fietsen - webshop kunt u hier vinden.

Product toegevoegd aan verlanglijst
Product toegevoegd aan vergelijking