Heb ik een zichttermijn?
Hoe kan ik mijn aankoop retourneren?
Kan ik mijn aankoop ook retourneren in de winkel?
Wat zijn de voorwaarden van retourneren?
Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?
Wanneer kan ik de terugbetaling op mijn rekening verwachten?
Welk bedrag krijg ik terug?
Hoe krijg ik het geld terug?
Retourformulier kwijt? Geen paniek!
Retourneren van kleding, onderhoudsmiddelen, elektronica, voeding etc.?

-

Heb ik een zichttermijn?
Voor bestellingen welke geplaatst zijn via de webwinkel van reinveenendaal.nl geldt een zichttermijn van 14 dagen na ontvangst, tenzij anders vermeld (zie Algemene voorwaarden). Binnen deze termijn worden er geen annuleringskosten gerekend. De zichttermijn is niet van toepassing op geleverde maatwerkartikelen (speciaal voor u geproduceerd). Na het verstrijken van de zichttermijn van 14 dagen, gaan wij er vanuit dat u blij bent met uw aankoop en is de koopovereenkomst een feit.

-

Hoe kan ik mijn aankoop retourneren?
Samen met een ingevuld retourformulier (welke u bij de bestelling heeft ontvangen) kunt u het artikel in de originele verpakking retourneren aan: Rein Veenendaal Fietsen, Davidsplein 1, 3905AZ Veenendaal. Het artikel dient onbeschadigd te zijn. Bij retourneren bent u, als klant, verantwoordelijk voor beschadigingen onderweg. Pak het pakketje dus weer zorgvuldig in of stuur deze verzekerd naar ons terug.

-

Kan ik mijn aankoop ook retourneren in de winkel?
Ja, dit is mogelijk. Het artikel dient dan compleet, onbeschadigd en in de originele verpakking geretourneerd te worden. Binnen redelijke termijn doch uiterlijk binnen 14 dagen.

-

Wat zijn de voorwaarden van retourneren?
Om de afhandeling van een retourzending zo soepel mogelijk te laten verlopen, vragen wij u de volgende instructies op te volgen.

  1. Je stuurt het artikel conform onze bijgevoegde retourinstructies aan ons terug. Maak hierbij gebruik van de meegeleverde adressticker en retourformulier. 
  2. Het artikel is compleet en onbeschadigd en zit in de originele verpakking;
  3. De retourzending wordt binnen redelijke termijn doch uiterlijk binnen 14 dagen na retourinstructie aan ons verzonden.

Retourzendingen die niet voldoen aan één van de bovenstaande condities, worden niet in behandeling genomen. De verzendkosten van de retourzending zijn voor rekening voor de klant.

-

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?
De verzend- en/of afhaalkosten zijn voor rekening van de klant. Bij maatwerkartikelen kunnen ook annuleringskosten in rekening gebracht worden.

-

Wanneer kan ik de terugbetaling op mijn rekening verwachten?
U kunt er op vertrouwen dat u binnen 14 dagen na de ontvangst van de retourzending het geld terug hebt. Heeft u na 14 dagen nog niets ontvangen? Dan is er misschien toch iets niet goed gegaan, neemt u dan even contact met ons op.

-

Welk bedrag krijg ik terug?
U krijgt het aankoopbedrag en de eerste verzendkosten volledig van ons terug.

-

Hoe krijg ik het geld terug?
Als u geld terugkrijgt, storten wij dit bedrag op dezelfde manier terug zoals u de bestelling afgerekend heeft. Mocht dit toch niet lukken, dan nemen we natuurlijk contact met u op.

-

Retourformulier kwijt? Geen paniek!
Je kunt hier het retourformulier zelf uitprinten en invullen.

-

Retourneren van kleding, onderhoudsmiddelen, elektronica, voeding etc.?

  • Kleding mag geretourneerd worden. Mits in de originele verpakking, voorzien van de originele kaartjes en niet gedragen.
  • Schoenen mogen geretourneerd worden. Mits in de originele verpakking, voorzien van de originele kaartjes en niet gedragen. Gebruik de schoenendoos niet als verzenddoos! 
  • Onderhoudsmiddelen mogen, mits ongeopend, geretourneerd worden.
  • Elektronica mag geretourneerd worden. Mits in de originele verpakking, ongebruikt en verzegeld.
  • Voeding mag geretourneerd worden. Mits in originele verpakking, ongebruikt, verzegeld en niet over datum is. 
Product toegevoegd aan verlanglijst
Product toegevoegd aan vergelijking