Vraag en antwoord

Garantie en reparatie

Heb ik garantie?
Rein Veenendaal Fietsen verleent garantie volgens voorwaarden en richtlijnen van de fabrikant van het merk. Garantie verschilt per artikel, maar over het algemeen hebben de meeste artikelen 2 jaar fabrieksgarantie. U moet wel kunnen aantonen wat er mis is met het artikel, het liefst met foto’s van het mankement. Voor meer informatie over het garantie kunt u ons mailen info@reinveenendaal.nl.

Defect artikel ontvangen? Oeps…en nu?
Stuurt u ons een email met de omschrijving van het defect en voeg waar mogelijk foto’s toe. Erkennen wij de klacht? Komen wij met een oplossing! Wij zullen het artikel waar mogelijk (laten) repareren. Wanneer dit niet mogelijk is, zullen wij het artikel vervangen. Mocht het zo zijn dat beiden niet mogelijk is, zullen wij de koop ontbinden.

Zitten er kosten verbonden aan de reparaties?
Zodra wij verwachten bij een reparatie of servicebeurt extra kosten te maken, zullen wij dit eerst met de klant overleggen. 

Meer over onze onderhoud kunt u hier vinden.


Categorieën

Sluit venster

Deze site gebruikt cookies om uw ervaring op onze website te verbeteren. Klik hier voor meer informatie. Klikt u verder gaat u automatisch akkoord met cookies