vraag en antwoord
Betalen en annuleren
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Kan ik achteraf betalen?
Kan ik mijn bestelling nog annuleren of wijzigen?
Ik ben mijn factuur kwijt. Kan ik hier een kopie van krijgen?
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Betaling in onze winkel
U kunt bij ons contant betalen, maar ook met PIN, VISA, Maestro, American Express.
Daarnaast accepteren wij (uiteraard) de RVF Cadeaubon, maar ook bonnen van
VVV, NFP (Nationale Fietsprojecten / FiscFree), BFN (Bedrijfsfietsen NL)
Betaling op onze webshop
iDEAL
U rekent uw aankoop meteen af en betaalt veilig in uw eigen vertrouwde internetbetaalomgeving.
Creditcard
Uw betaalgevens worden versleuteld via de SSL-methode. Wij zorgen met de creditcardorganisatie voor een correcte afhandeling. De betaling wordt pas afgeschreven wanneer een artikel is geleverd. Als uw bestelling bestaat uit meerdere artikelen die op verschillende data verzonden worden, dan wordt uw creditcard belast per levering. Mogelijk vraagt uw creditcardorganisatie de 3D-Secure verificatiecode in te voeren. Dit is een extra beveiliging voor online betalingen met creditcards.
RVF klantenkaart
Kies bij de stap ‘Betalen’ voor ‘Cadeaubon, klantenkaart of kortingscode gebruiken’. Voer uw cadeaubonnummer, klantenkaartnummer of kortingscode in. U ziet direct of u een restbedrag moet betalen.
VVV (online) giftcard is helaas niet in onze webshop in te leveren, wel in de fysieke winkel.
Nationale Fietsbon is helaas niet in onze webshop in te leveren, wel in de fysieke winkel.
Bedrijfsfietsen NL (BFN) waardebon is helaas niet in onze webshop in te leveren, wel in de fysieke winkel.
Kan ik achteraf betalen?
Nee, wij doen niet aan achteraf betalen. Wel heeft u de optie fietsen, scooters en motoren (welke op voorraad zijn) te reserveren, neem hiervoor even contact met ons op via: 0318 - 526 000 of het contactformulier. In de winkel kunt u het gereserveerde artikel bekijken en uitproberen. Zodra u besluit tot kopen over te gaan kunt u in de winkel het bedrag voldoen.
Kan ik mijn bestelling nog annuleren of wijzigen?
Bestellingen kunnen tot 12 uur na orderbevestiging kosteloos geannuleerd worden. Let wel! Mocht uw bestelling al verzonden zijn, is dit niet meer mogelijk. Zodra u de bestelling / het pakketje ontvangt kunt u deze retourneren volgens de retourinstructies.
Ik ben mijn factuur kwijt. Kan ik hier een kopie van krijgen?
Indien u uw factuur kwijt bent, kunt u een mail sturen of even bellen. Wij zullen u dan een kopie toesturen. U kunt de factuur ook terugvinden in uw account.